Alla inlägg den 14 mars 2014

Av Jansson - 14 mars 2014 23:11


Voff ...


Matte tycker att det är dags att jag uppför mig som en gentleman , det börjar närma sig tre månader ..... 

 Ja ja ...  ok  .... självklart .....  (suck)   :-)


Min dotter Janie föddes den 7 aug 2012  , en av sex bedårande flickor , de kom att kallas  " svensktoppsflickorna "

Deras mamma heter Garbo (För Dum För Pop )

Matte och husse viskade tidigt  om att en liten son vore väl gulligt  att ha så när det blev " bara " flickor andades jag ut



 


Ett och ett halvt år senare undrar jag fortfarade vad som hände ....  slog det ner en bomb ?  

Ja det gjorde det nog  ....  i mitt huvud ....    och i min soffa ....    eller nåt ....   :-)


För att göra en lång saga kort ,   fortsätter jag till nutid , dvs i förrgår , vi var i rasthagen i  Mjölby

Den lilla tjejen har blivit så här stor ..............  :-)

 



och när solen skiner blir man så här glad, enligt henne  .....      livet leker    :-D

           


Jag tycker också bollen är kul .....   så det så :-)

 

Roligast är dock jakt ..  något irriterade är det att lilltjejen alltid kommer undan..  en riktig retsticka är det  :-D

             


Janie hade än mer  spring i bena .................

 


Vilken tur för henne att det kom en ny bekantskap in i hagen som det gick att jaga :-D

 


Ja hur kan man leva utan denna galenpannan ???  Inte vet jag , är inte intresserad av att veta det heller :-D



                                                  


                                                  


                       Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards