Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Jansson - 26 augusti 2013 19:07


Voff !


Det har varit många tävlings filmer de senaste inläggen så nu tänkte jag visa något helt annat .


I veckan var vi och hälsade på mattes systerson och hans föräldrar .

Oscar har nu hunnnit bli 1år och 9 månader och han blir alltmer intresserad av mig :-)

Jag vet inte riktigt hur jag ska bete mig eftersom han inte gillar att jag pussar på honom för mycket 

 det blir mest att jag står still och låter honom göra sin grej  så han inte blir rädd :-)


Jo jag vet jag har kopplet på mig inne  .....  det är mattes straff för att jag inte lyssnar på henne när

hon ber mig att inte skälla på katterna och heller inte jaga dem ..... :-))


                                                  

                                                  

                          Voff voff !

                                                  

                                                  

                   
 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards