Direktlänk till inlägg 10 februari 2013

Vänersborg

Av Jansson - 10 februari 2013 19:41


Voff !!


Förra helgen hoppade matte och jag på tåget till Vänersborg för att hälsa på kullsyster Kajsa och hennes flock

 


På fredag kvällen , när vi kom dit tog vi det lilla lugna , här har vi Peggy (Sweetmollies Peggy Lee)  och

Kajsa (Springeldens Sixth-Sense)  i soffan

 


Samtidigt landade jag själv och Molly (Pompecas Love My Culture) i köket i väntan på kvällsmat

   


På lördagen blev det desto livligare , då åkte vi ut till hunddagiset och sprang i rast gården .

dvs Peggy och jag fick springa och testa flåset :-)

         


Ett och annat tjyvnyp blev det också .... :-)

           


Himla kul hade vi iallafall ....  Här är vi allihopa på bild , nån kanske undrar varför de andra två tjejerna är

utanför hagen .... jo Molly va inte så leksugen och Kajsa passade på att börja löpa i början på veckan ,

att släppa ihop oss i rasthagen hade allt varit en lite  för stor utmaning för mig :-)

 


Då vi kom hem fick jag lära mig av Kajsa att det är mellis dags :-)

 


Själv kände jag att jag behövde vila en stund

 


Söndag förmiddag var det dags att vända hemåt igen efter en kanon helg ...

Kajsa trodde knappt sina öron ...  Va ?? Ska ni åka hem redan , ni kom ju nyss och brorsan har ju varit riktigt

trevlig den här gången :-)

 


Tror nog att syster yster saknade oss lite för så fort matte lämnat sovrummet la hon sig där jag hade legat :-)

 


Tack för denna helg och nu syns vi förhoppningsvis snart på LC banorna igen .... :-))

          

                                                  

                                                  

                                                 Voff voff !!


 
 
Ingen bild

Kajsa

10 februari 2013 21:18

På tal om öron ja, Peggy har haft lite aj aj, men det kan man förstå när man ser dina gaddar, brorsan!
Kom snart igen och helst när jag inte löper, då ska Du minsann få se på nyp i örona.......
Kram från syster Kajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jansson - 3 augusti 2018 22:18

  Voff !!   I söndags morse  åkte matte till jobbet som vanligt men kom inte hem som hon brukar  Det skulle visa sig  att hon dragit till min syster Kajsa ( även Janies faster )    Här har vi hela tjejligan  fr vänster  Peggy  Molly  Kajs...

Av Jansson - 26 april 2018 17:13

i  Voff voff   En helg i mars drog vi iväg till  Torpsbruk ,  även om det känns lite avlägset nu  minns vi fortfarande snö och kyla  så några bilder utomhus blev det inte tal om  men på kvällen blev det några stycken  i den goa värmen från ka...

Av Jansson - 10 november 2017 21:25


  Efter lite funderande och botaniserande bland gamla inlägg i bloggen har jag  kommit på att det nog är  lite kul att tassa här emellanåt trots allt  :-)   Vi  gör en mjukstart och börjar med lite gamla nyheter i form av   sista tävlingen för ...

Av Jansson - 29 juli 2014 21:08


    Voff !!   Länge sedan det blev ett blogg inlägg så det kanske är dags ...  :-)   Facebook  är bra på många sätt men när man vill lägga ut filmer får man inte använda den kvalite som behövs så därför lägger jag nu ut samma filmer här...

Av Jansson - 1 maj 2014 18:13


Voff voff !!!   Så  var det  dags igen för Lc prov ... matte tyckte "gammelgubben" kunde stanna hemma eftersom husse var ledig  och med facit i hand var det tur eftersom vi först tänkt att alla kanske kunde åka men då  tävlings dagen byttes från ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards