Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Jansson - 19 augusti 2012 20:05


  Voff !!


I fredags eftermiddag drog matte och  jag mot Gamleby  , härligt att komma till skogen igen .

Matte ville liva upp mig lite då jag för närvarande  inte är lika pigg som jag brukar vara ....

Jag har varit sååå  trött en tid , orkade inte ens leka  med min älsklingsbol ....

 


Det fick  matte  att ringa veterinären direkt, o  efter div  tester konstateras att jag haft en illasinnad fästing

på mig , vilka små äckliga  parasiter de där blodsugarna är ... !!

Som tur är finns det medicin att få , god är den också , men leka och hoppa är bara att glömma på några dagar

Fast  smaka lite grädde när den är färdig vispad borde vara  ok ? :-))

 


Det pratas även om party i trädgården, det måste vara perfekt medicin det me , jag är redo, men var är alla??

 


Aha ....   En ros ska planteras först .... :-)

 


Men nu är det serverat .....  Skål på er !!

 


Men vid närmare eftertanke föredrar ja nog att sova mig i form ett par dagar till ......

Sen ska ni få se på andra bullar ...  :-))

 


                                                  
                                               voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards