Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Jansson - 30 maj 2012 21:22


   Voff !!


I måndags var det vår dag  , då  fyllde  "Ordningskullen"  4 år


Springeldens First Love

Springeldens Second-Chance

Springeldens Third Edition

Springeldens Fifth Symphony  (längst  ner till höger)

Springeldens Sixth Sense (längst ner till vänster )

Springeldens Hi it´s Enough (högst upp till höger )

Springeldens Whatever  (  längst till höger i mitten )

 


Min egen dag började med en härlig cykeltur , därefter bar det av mot Smultron stället i Söderköping .

De har världens godaste glass där och fyller man år får man ett kex till också ,  i år blev det ett rosa hjärta.

Mattes glass ser god ut den med så om jag äter fort kanske jag hinner ta mig en slick :-))

 

Matte höll dock inte med utan tyckte att var och en har sin glass ...   så typiskt henne  , hon tycker  inte ens om grädde i vanliga fall , så det så :-)

Väl hemma väntade två paket på mig

 

Undrar om giraffen låter nåt ?? Jodå  jag hittade allt "knappen"  till slut  och bollar får man aldrig för många av

Innan läggdags blev jag lovad att få åka på race träning igår kväll eftersom vi missade förra veckan.

Bilderna är dock från första träningen för året .

Först ut är Vinny , hon vet hur man fångar en trasa , och nästa vecka är det dags för hennes första licenslopp

     


Molly är en riktig racer tjej så henne har  jag då inte en chans emot  :-)

 

Men man gör så gott man kan ...

 


Här har vi Maia , hon springer full bana men inte från stängd bur än men det dröjer nog inte länge tills dess .

 

Till sist har vi ett par nykomlingar för året som gärna vill jaga trasa som alla andra.

Jätte kul att fler vill vara med och leka :-)

   


                                                  
                                                  
                            Voff voff !!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards