Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Jansson - 23 februari 2012 15:28


Voff !!


Verkar vara en baby boom i dessa dagar ... :-))


Som ni såg i förra inlägget väntade  Gucci valpar och de har nu anlänt till världen  och kan följas på bloggen http://www.guccisvalpar.blogspot.com/

  (  lånad bild av  Guccis matte Elin Frej )


Ett par månader tidigare , närmare bestämt den 26 november föddes  det en annan valp ...


Eller jag borde kanske säga  bebis för ordningens skull  :-)


Mattes syster födde en liten kille som heter Oscar.

 


Första gången jag träffade honom var han bara ett par veckor gammal  , klart jag var nyfiken på vad det var för en krabat det där  :-))

 


Nästa gång vi träffades var för en månad sen  ,  då var även husse med , de fann varann direkt .

 


Själv avvaktar jag  tills jag kan börja jaga honom  och brottas lite  :-))

 


      Stolt mamma med sin Oscar

 


                                                  
                                                  
   Voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards