Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Jansson - 6 februari 2011 19:25


    Voff !!


Jag har kommit på att det är till helgen  det oftast kan tänkas hända nåt kul , denna vecka är inget undantag .

Imorse hoppade matte och jag in i bilen o for iväg , började misstänka att det var  race på gång.

När vi stannade blev jag lite fundersam , nog träffade vi andra hundar men

några vinthudar såg jag då inte till...... Kanske det inte blir nåt spring trots allt .

Jag fick börja med att sitta i bilen,liksom de övriga fyrbenta,men efter en stund blev vi hämtade och då fick jag också klart för mig vad som gällde .

Vi ska gå en vardagslydnadskurs ....

Låter som en bra idé tycker jag , äntligen  kan jag få lite tips på hur jag ska få

 bättre pli på matte så hon gör som jag tycker lite oftare.

Att träffa  nya kompisar är förstås en trevlig bonus , tyvärr har jag inga bilder än men jag lovar att det ska komma en rapport  framöver.


Däremot  har jag lånat en bild av Elin Frej som jag gärna delar med mig av .

Min syster Müsli har fått sina valpar så nu är jag stolt morbror till ytterligare

4 pojkar och 4 flickor.

  


Så mysigt man kan ha det  !!!


Nu ska matte och jag titta på Solsidan , det är vi nog inte ensamma om i vårt avlånga land :-)

                                           Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards