Alla inlägg den 20 april 2010

Av Jansson - 20 april 2010 13:21


                        Voff !!


Som jag berättade i förra inlägget har jag inte varit mig själv senaste veckorna , jag orkade inte ens ur soffan och möta matte när hon kom hem från jobbet ,    det tyckte hon var mycket märkligt men vad det nu än berodde på så är det problemet löst nu  och hon säger att jag äter som en häst sen jag började med nya maten

Jag kan hålla med Abbe om att några "torrisar" kan gå ner också , inte för att

det är så gott utan för att göra matte glad :-)


Vi har varit och hälsat på en kamrat till matte som vi inte varit hos tidigare

så då måste man ju kolla vad som finns .

Själv klart hittade jag bästa möbeln ....  sängen .... och ser man på ....

en massa kompisar ligger det där också.... 

Jag försökte stå emot och inte röra nån av dem


Men sen kunde jag inte hålla mig  , var bara tvungen att mysa lite med grodan.

     


Nu har jag inte tid att tassa längre  , benen är fulla av spring och solen skiner .


                                           voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards