Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Jansson - 24 februari 2010 10:06


                    Voff !!


För tillfället är jag på resande fot så det är lite  svårt att hinna med men en snabb uppdatering ska jag väl klara av innnan det är dags för dagens långpromenad.

I helgen har jag  varit och hälsat på min kompis Lakritz och hans familj 

De hade också en massa snö precis som vi


Inte så alldeles lätt att springa runt i den trädgården  :-)  

Men det finns ju andra ställen att jaga varann på som tur är .


Annars ser det ganska skönt ut att ligga i sin korg som Lakritz gjorde när vi kom tillbaka in


Eller varför inte göra som kompisen Smilla och hoppa upp i den tillfälligtvis bäddade  soffan ,  bäst att passa på ..


Det busades en hel del under ett par dagar även om inte matte har lyckats få oss att fastna på så många kort men jag kan lova att jag  var jag riktigt trött när vi satte oss på tåget för att åka hem igen ....


Vilken tur att jag då , i måndags kväll  ,  inte visste  att vi bara skulle hem och sova för att på tis morgon åka iväg till Göteborg  men det är en annan historia.

Nu ska jag ut och leka i snön ....

                                                  


                Voff voff !!  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards