Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Jansson - 17 oktober 2010 18:29



         Voff !!


Den här veckan har varit lite blandad , har egentligen inte gjort så mycket men jag har fått reda på en del roliga saker .

Vi börjar i tisdagen då jag besökte Hjulsbro skolan igen , fyra veckor sen sist ,

Barnen blev lika glada som jag att ses igen, när vi hälsat klart  följde jag med en av flickorna hem och denna gång lämnade matte kameran så jag har bildbevis.


                                    Lovisa och jag  på skogs promenad


När det gäller roliga nyheter så fick jag senare i veckan veta att jag  blivit 

Årets LC hund och nu vill jag  passa på att tacka för alla gratulationer . 

Jag tycker  vi återupplever lite gamla minnen så här när säsongen är över ....

Vi tar den fina banan i Jönköping där jag tog mitt första cert.




Den andra roliga nyheten är att jag ska bli morbror om några veckor .

Det är min kullsyster Sally som har valpar i magen.

Det ska bli så spännande att följa de små liven .

Hennes fästman heter Mumgas vet jag, men tyvärr har jag inget kort

på honom ....  än .   Här har vi iallafall min syster.


                                                  


                                                  


                                                Sally.

  


I går var det släkt träff hemma hos mattes mamma .

Det var visst nån som trodde att han skulle kunna sno åt sig mitt tuggben som jag nyss  fått  ....

  


Men jag ger mig inte i första taget ....  Bättre lycka nästa gång grabben  :-)   


Hoppas nästa vecka blir lika rolig att berätta om som den här  :-)


                                                  


                  Voff voff !!


                                                  


                          

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards