Alla inlägg den 4 september 2009

Av Jansson - 4 september 2009 10:22


                         Voff !!

Den här veckan har inte kameran varit med när vi hittat på nåt så det har varit lite svårt att rapportera.

I onsdags var jag på whippet race träning för första gången med licens så nu fick jag inte bara springa med de stora pojkarna och flickorna :-)

Igår träffade jag min kompis Abbe en kort stund , matte skulle snart jobba så det bestämdes att vi skulle ses i rastgården som vi har i området.

Det brukar sällan vara någon där när vi kollar så det var kul att testa på den


   Det var full fart från början , vi brottades så klart .....


sen blev det en del spring , mycket spring i bena finns det :-)


Abbe hade visst bäst kondis av oss för han var riktigt på hugget , han laddar nog för kommande lördag tror jag :-)


Nu vet ni lite vad jag har haft för mig de senaste dagarna ...

                                                  
              

                                                  
     voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards