Alla inlägg under oktober 2009

Av Jansson - 4 oktober 2009 19:02


                          Voff !!

Det är ett under att jag är här ska ni veta , min matte har jätte problem med

sitt internet så den närmaste tiden verkar ganska osäker för blogginlägg men

nu verkar det ju funka en stund så vi håller alla tassar och klor vi har att jag lyckas.


Är det nån som känner igen den här bilden och vet vad den betyder ??

  


Ja just det , resultat flaggor som sätts upp efter varje lopp så man vet vilken placering

man fick i whippet racet ...

Igår var det KM i Norrköping , sista tävlingen för säsongen så jag var laddad till tänderna .

och jag kan avslöja att flaggorna visar resultatet och nu ska ni även få se hur det såg ut när

jag visade vägen i första loppet  :-)

  


Min tid blev 10.34 , det bästa jag gjort nån gång ....


Nästa försök gick inte lika bra , jag har blått täcke här med.   


Dessa två försök resulterade i en C- final men matte tycker jag ska bespara er en

bild från detta eftersom jag t om var sist ut ur buren och fick den sämsta tid jag

nånsin gjort , själv skyller jag på regn och blåst :-)


Vid pris utdelningen fick jag ett fint diplom iallafall för att jag klarat min

whippet race licens plus lite annat smått och gott ...

Jag längtar redan till maj nästa år ....

  


Hoppas vi syns i etern snart igen ...


                                                  
                   Voff voff !!


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards