Alla inlägg under april 2009

Av Jansson - 9 april 2009 22:42


När min mamma sprungit färdigt var det dags för min kompis Gucci

Hon sprang mot farbror Milton


Av Jansson - 9 april 2009 19:51


                   Voff !!

Äntligen har matte fått en stund över, så efter ett tips från Liljas matte , har hon nu förhoppningsvis lyckats lägga ut våra några Lure Coursing lopp från i lördags på youtube

Först ut att springa var min mamma Flinga

Av Jansson - 8 april 2009 20:29


                          Voff!


Jag vill väldigt gärna dela med mig av min helg som jag hade men matte har inte riktigt haft tid att hjälpa mig de senaste dagarna.

Hon filmade en del i helgen så jag tänkte  ni skulle få ett litet smakprov hur det såg ut när jag och mina nära&kära springer efter trasan.

Det var första gången för mig men jag hoppas verkligen inte det var den sista.

Tills vidare får ni hålla till godo med en bild på mig när jag kollar in hur man ska göra där ute på fältet i väntan på min tur



Återkommer så fort jag bara hinner ............

                                                  
                                Voff voff !!

Av Jansson - 3 april 2009 12:55


                       Voff !!

Idag är det definitivt nåt i luften, matte springer runt som en toka, bäst att hålla koll på henne så jag inte blir lämnad ensam kvar.

Hon mumlar nåt om att vi ska hälsa på min gamla familj, har hört det tidigare i veckan men knappast vågat tro på det , det blev ju inget av sist men nu ser det mer lovande ut :-)

Husse har varit iväg och köpt ny mat åt mig , det var på tiden. Royal Canin blev tjatigt så nu kunde jag inte hålla mig när Nutra nuggets säcken kom hem.     Jag högg in direkt !!!


Men nu måste jag kolla matte igen , jag hör att hon är i hallen.....

Förresten frågade Kajsa om jag sprungit nån Lure Coursing än och det har jag inte men matte ser lite lurig ut när det kommer på tal  så jag undrar vad som händer i helgen egentligen .....

                                         Vi syns igen nästa vecka


                            Voff voff !!

Av Jansson - 1 april 2009 21:11


                   Voff !!!

Har varit och hälsat på hos husses mamma , det gäller att hålla koll på henne så hon inte glömmer att plocka fram fika brödet


Jag brukar få en bit leverpastej, bäst att sitta fint


Få se nu ....  Är det DÄR leverpastej ???



Jo ...    det är det ju    .....  mums !!



Sen finns det bara en sak kvar att göra ..............


                          Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards