Alla inlägg den 19 september 2008

Av Jansson - 19 september 2008 22:44


          Voff !!



                             Hej på er ...... 



Jo jag lever fortfarande om det finns nån som undrar ,

har inte fått tillgång till datorn lika mycket på sistone.

Matte har börjat bete sig konstigt , hon tar på sig  en massa blå kläder

varje dag  ( blå byxor, blå skjorta , blå tröja och blå jacka , )

hade inte en aning om att hon gillar blå kläder så mycket,

hörde henne kalla det uniform.

Undrar vad hon gör när hon måste ha en sån på sig ?

Hon springer iväg iallafall och är borta en lång stund.

Som tur är fixar hon en lek kamrat till mig då, idag blev det broder Niklas.



Måste berätta en sak som hände för ett par dagar sedan innan jag avslutar.

Åkte en sväng till Motala med matte, vi stannade bilen vid hamnen och gick ut på den stora gräsmattan som finns intill, där upptäckte jag nånting

svart o lurvigt, jag sprang fram i tron att det var ett mjukisdjur nån glömt


Ni kan tänka er hur rädd jag blev när jag insåg att denna varelse levde ...


FÖRLÅT LAKRITZ !!!!  Det ska aldrig hända igen , hoppas vi syns snart igen !


                            Voff voff !!!



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards