Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Jansson - 29 juli 2008 11:51

Voff på er !!


I helgen var jag i Mjölby och hade lite hyss för mig ;-)


Det började med att jag fick paket trots att jag inte fyller år :-)


Motion är bra har jag hört så jag lurade  husse till lite tras träning

 inför kommande utmaningar i Sveriges avlånga land :-)


            Dricka paus måste man också ha i värmen


Sen tog jag mig en titt i husses trädgård och till min fasa insåg

jag att han inte är så mycket till trädgårdsmästare,

bäst att jag hjälper honom lite .....

Jag började med att gräva rabatten....


               Därefter såg jag att buskarna behövde ansas


Så där ja .... mycket bättre .... kan man få slappa lite nu ?


    Men man får aldrig släppa kollen helt,  man kan missa nåt.


Hade även lite tid över för ett besök hos tant Busan, det är en

trevlig gammal dam jag gärna hälsar på igen.


                        Kan man bli annat än sömnig sen ??

ZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards