Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Jansson - 15 juni 2009 18:12


        Voff !!


Som ni vet så var matte och jag i Örsundsbro i helgen och hälsade på släkt och vänner .

Det regnade ganska mycket  men ut måste man ju ändå så det var bara att trava på

Bäst att berätta för Lakritz  direkt vem det är som bestämmer :-)


Men han lyssnar dåligt , han försöker bara ställa sig in hos min matte så han kanske får en godis bit , där har jag lite att jobba med.


Jag tror i och för sig att jag kan charma Lakritz matte också :-)


Men Lakritz då , nu får du ge dig, det där är MIN matte. Vi får ändå inte godis hela tiden så det är lika bra att fortsätta promenaden


När vi kom hem var det matdags för mig eftersom jag inte är nån frukost hund ....  Lakritz fick äran att titta på , ha ha ha 


Ok om det nu händelsevis är nån som tycker synd om den svarta hårbollen i hörnet så FICK han faktiskt smaka en bit ......  Nöjda ??

Efter maten fick jag prova en kudde som låg på golvet i vardags rummet.

WOW, den va mysig , EN SÅN VILL JAG HA !!!


Kudden flyttades ut till köket där alla människor satt så vi alla kunde umgås

                        Lakritz och jag njuter av livet


Nu är vi hemma igen men förhoppningsvis åker vi snart tillbaka .... Lakritz är en riktigt kul kompis.


                                                  
     Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards