Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Jansson - 27 juni 2009 00:57


    Voff !!

Vill börja med en hälsning från matte, hon tackar för de fina kommentarerna till förra inlägget.

Nu till veckans viktigaste händelse , vi åkte till Norrköping igen , jag börjar skaka av förväntan redan när vi svänger in på grus vägen till race banan .

Det är så himla kul att springa men jag får aldrig springa så många lopp som jag vill , alla andra springer alltid mycket mer så då måste jag klaga högljutt


En av hundarna som var där tyckte matte såg bekant ut så hon frågade hans familj vem han va och då visade det sig att det var en kullbror till mina polare Poppins och Gucci.

 Matte kände honom som en liten gosepojk vid namn SkallePer men nu var han  en stor och stilig herre som  heter Loke


Nu ska jag lägga mig brevid matte i sängen och nanna lite .....


                                                  
               Voff voff !!

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards